Az első két mondatodban elmondtad azt, ami a gondunk. Hogy Retronak hívják, pedig nem tükrözi a rádió zenei arculatát. És nem a tartalom a baj, hanem a márka. A másik felvetéseddel is egyetértek, nem lenne hülyeség mondjuk a Best FM brandet kivinni országosra, a Best hálózatán meg térjen vissza az oldies. Ezeket nyilván le kell kutatni, hogy mi hogy működik, én megsaccolni se merem.
Egyébként a Retro Rádió márkából is ki lehetne hozni valami karakteresebbet, formátumhoz illőt, de ugye semmi nem történik, csak idővel egyre nő a disszonancia a rádió brandje és tartalma között, és egyre fárad, az amúgy kezdeti, 60s 70s 80s karakterhez passzoló brand is.
A Best FM meg egy katyvasz, a hallgatottság nagyját az M és a debreceni Best FM adhatja (hiszen országos szegmensben teljesen nonszensz módon egyben kezelik). A központi adás meg egy frankenstein, ahol két ütős 90s után hirtelen megszólal Lil G a 2020-as évekből, és a drive time-ban 50% a magyar zenei arány. Mintha az lenne a cél, hogy ne hallgassák.