Ha már pályázat:
"A Pályázati Felhívás célja, hogy a Médiatanács biztosítsa a Budapest 95,3 MHz médiaszolgáltatási lehetőséggel, mint állami tulajdonnal való felelős, rendeltetésszerű, hatékony gazdálkodást, és hogy a médiaszolgáltatás hozzájáruljon a rádiós piac sokszínűségének megteremtéséhez, illetve fenntartásához, valamint, hogy elősegítse működésükben kiszámítható és stabil rádiók piacra lépését vagy piacon maradását, továbbá, hogy a médiaszolgáltatásban annak tájékoztató, szórakoztató és zenés- figyelemmel a magyar zenei kvóták teljesülésére - jellege mellett a vételkörzettel kapcsolatos helyi információk, értékek kifejezésre jussanak, bemutatásra kerüljenek."
Végülis nem tudom, mi biztosabb, ezt a kérdést már a Sláger és a Danubius idején is fel lehetett volna tenni - egy cég, ami már bejáratott, működő és fizet x millió forintot, vagy egy idén megalakult, aki beígért x-szer 1,5 millió forintot, aztán bukdácsol a maga anyagi problémáival (lásd pl. Neo).
Ja, és erre már nem is tudom, mit mondjak:
"a zenei műsorszámok aránya a teljes műsoridő
60 százaléka felett 10 pont
40 százaléka felett 60 százalékáig 7 pont
20 százaléka felett 40 százalékáig 4 pont
20 százalékáig 0 pont"