RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #91497  Szerző: LuciFerko
 
Emberek... Valaki mondta, hogy az Enyingi Okmányiroda egy ideje pótdíjfizetési felszólításokat kap a BKV-től :lol: :lol: :lol: Ezt mégis hogy? :D:D:D
 #91466  Szerző: mlaszlo
 
krisz83 írta:Ez a pofátlanság netovábbja. Erre már nem is lehet igazából mit mondani.
http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/szaz ... al-2079901
Lehet csak én nem látom át, de ha a tavalyi évet pozitívan zárták, akkor hogy lehet, hogy az adósságállomány mégis nőtt és még rosszabb helyzetben van a cég?
 #91233  Szerző: mlaszlo
 
jeek írta: Mellékvonalakon az egyvágány miatti vonatkeresztek miatt kell a ritkítás.
Csak ha a reggeli és délutáni órákban megoldható a kereszt, akkor napközben vajon miért nem? Persze gondolom ez a megoldás egyszerűbb volt, lemondani járatokat.
A Volán az errefelé is rendben közlekedett, még ma délelőtt is a havazásban 3-4 perces késés volt csak.
 #91230  Szerző: LuciFerko
 
Székesfehérváron csak 15 percet vártam a 10-es buszra, kellemesen átfáztam.
 #91222  Szerző: mimi
 
jeek írta:Érdekes, a VOLÁN ment rendesen nem volt semmi probléma..:
Itt csak 20-25 perc csúszás van a 35 perces menetidőhöz képest, meg néha tolni kell, de nincs semmi probléma, ja. Mondjuk ez annak köszönhető, hogy hóeltakarító gép szerintem az egész megyében legfeljebb mutatóba vonult fel, hogy lássa a paraszt, ilyen is van, egyébként úgy áll minden, ahogy az autók letaposták.

Egyébként szegedi tömegközlekedési helyzet: http://szegedcafe.hu/2012/02/06/kisziva ... elyzetrol/
 #91216  Szerző: tomee87
 
mlaszlo írta:
Indokolt ennyi járatnak a törlése? Főleg mellékvonalakon? Egy fővonalon, ahol 10-20 percenként jönnek-mennek vonatok, ott még megértem, hogy váltók takarítása, feltorlódások miatt kicsit ritkítani kell, na de egy mellékvonalon, ahol óránként-kétóránként megy el egy vonat, azt nem lehet leközlekedtetni?
Az elvira zavart meg engem, ott most csak a hópihés vonatokat listázza, későbbi menetrend pedig nem érhető el, hogy össze lehessen hasonlítani.
Mellékvonalakon az egyvágány miatti vonatkeresztek miatt kell a ritkítás.

Érdekes, a VOLÁN ment rendesen nem volt semmi probléma..:

Késnek a vonatok
http://orszagosmedia.hu/_rd/component/c ... natok.html

Borsod Volán - nincs fennakdás
http://orszagosmedia.hu/_rd/component/c ... kadas.html
 #91038  Szerző: mlaszlo
 
jeek írta: Budapest környékén lehet így van, de pl. Sátoraljaújhely, Nyíregyháza, Szerencs-Miskolc vonalakon 50%-os a kapacitáscsökkenés.
Az óránkénti követés helyett csak 2 óránként járnak a vonatok a "hópihe" hiánya miatt.
A mellékvonalakon meg szinte csak csúcsidőben (reggel, délután) járnak a vonatok, a napközbeniek teljesen törölve vannak a "hópihe" hiánya miatt.
Indokolt ennyi járatnak a törlése? Főleg mellékvonalakon? Egy fővonalon, ahol 10-20 percenként jönnek-mennek vonatok, ott még megértem, hogy váltók takarítása, feltorlódások miatt kicsit ritkítani kell, na de egy mellékvonalon, ahol óránként-kétóránként megy el egy vonat, azt nem lehet leközlekedtetni?
Az elvira zavart meg engem, ott most csak a hópihés vonatokat listázza, későbbi menetrend pedig nem érhető el, hogy össze lehessen hasonlítani.
 #91036  Szerző: tomee87
 
mlaszlo írta: Na meg szerintem viszonylag kevés olyan járat, ami mellett ne lenne ott a rendkívüli helyzet esetén is közlekedő jel.
Budapest környékén lehet így van, de pl. Sátoraljaújhely, Nyíregyháza, Szerencs-Miskolc vonalakon 50%-os a kapacitáscsökkenés.
Az óránkénti követés helyett csak 2 óránként járnak a vonatok a "hópihe" hiánya miatt.
A mellékvonalakon meg szinte csak csúcsidőben (reggel, délután) járnak a vonatok, a napközbeniek teljesen törölve vannak a "hópihe" hiánya miatt.
 #91035  Szerző: Zoey
 
mlaszlo írta:A decemberi egyébként csak sima menetrendváltás szokott lenni a vasút és volán társaságoknál is.
Igazad van, tényleg ezzel kevertem! :boldog:
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 219