Emberek... Valaki mondta, hogy az Enyingi Okmányiroda egy ideje pótdíjfizetési felszólításokat kap a BKV-től
Ezt mégis hogy?
:D:D




krisz83 írta:Ez a pofátlanság netovábbja. Erre már nem is lehet igazából mit mondani.Lehet csak én nem látom át, de ha a tavalyi évet pozitívan zárták, akkor hogy lehet, hogy az adósságállomány mégis nőtt és még rosszabb helyzetben van a cég?
http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/szaz ... al-2079901
jeek írta: Mellékvonalakon az egyvágány miatti vonatkeresztek miatt kell a ritkítás.Csak ha a reggeli és délutáni órákban megoldható a kereszt, akkor napközben vajon miért nem? Persze gondolom ez a megoldás egyszerűbb volt, lemondani járatokat.
jeek írta:Érdekes, a VOLÁN ment rendesen nem volt semmi probléma..:Itt csak 20-25 perc csúszás van a 35 perces menetidőhöz képest, meg néha tolni kell, de nincs semmi probléma, ja. Mondjuk ez annak köszönhető, hogy hóeltakarító gép szerintem az egész megyében legfeljebb mutatóba vonult fel, hogy lássa a paraszt, ilyen is van, egyébként úgy áll minden, ahogy az autók letaposták.
mlaszlo írta:Mellékvonalakon az egyvágány miatti vonatkeresztek miatt kell a ritkítás.
Indokolt ennyi járatnak a törlése? Főleg mellékvonalakon? Egy fővonalon, ahol 10-20 percenként jönnek-mennek vonatok, ott még megértem, hogy váltók takarítása, feltorlódások miatt kicsit ritkítani kell, na de egy mellékvonalon, ahol óránként-kétóránként megy el egy vonat, azt nem lehet leközlekedtetni?
Az elvira zavart meg engem, ott most csak a hópihés vonatokat listázza, későbbi menetrend pedig nem érhető el, hogy össze lehessen hasonlítani.
jeek írta: Budapest környékén lehet így van, de pl. Sátoraljaújhely, Nyíregyháza, Szerencs-Miskolc vonalakon 50%-os a kapacitáscsökkenés.Indokolt ennyi járatnak a törlése? Főleg mellékvonalakon? Egy fővonalon, ahol 10-20 percenként jönnek-mennek vonatok, ott még megértem, hogy váltók takarítása, feltorlódások miatt kicsit ritkítani kell, na de egy mellékvonalon, ahol óránként-kétóránként megy el egy vonat, azt nem lehet leközlekedtetni?
Az óránkénti követés helyett csak 2 óránként járnak a vonatok a "hópihe" hiánya miatt.
A mellékvonalakon meg szinte csak csúcsidőben (reggel, délután) járnak a vonatok, a napközbeniek teljesen törölve vannak a "hópihe" hiánya miatt.
mlaszlo írta: Na meg szerintem viszonylag kevés olyan járat, ami mellett ne lenne ott a rendkívüli helyzet esetén is közlekedő jel.Budapest környékén lehet így van, de pl. Sátoraljaújhely, Nyíregyháza, Szerencs-Miskolc vonalakon 50%-os a kapacitáscsökkenés.
mlaszlo írta:A decemberi egyébként csak sima menetrendváltás szokott lenni a vasút és volán társaságoknál is.Igazad van, tényleg ezzel kevertem!