Pasa írta:De a tény tény marad, a fiataloknak van egy rakás kereskedelmi rádió, a 40 felettieknek meg nincs (már, mert ugye volt egyszer egy Sztár FM meg Sláger Rádió).
Class FM: fő célcsoportja a 30-40 közöttiek (hétvégi műsorokban rendszeres: "talán már úton vannak hazafelé a nagymamától")
Neo FM: 40+ most már teljesen Slágeres zenékkel
Juventus: negyvenes, de inkább ötvenes korosztályban piacvezető
Jazzy, Klasszik: negyvenes-ötvenes korosztály főleg
+ Talkrádiók: Klubrádió, Lánchíd, Inforádió, Gazdasági, vallásiak stb. fiatalok körében láthatatlanok, szüleim korosztályából viszont több törzshallgatót is ismerek.
Az idősebb korosztályhoz szólók között 2011-től valóban megszűnt a Sztár FM, a fiatalosabbak között a Rise majd Face, Roxy és Rádió1 is, igaz helyettük indult 1 db Music FM.
Summa summarum: Budapesten 2012. februárjában NEM működött nemállami, fiataloknak (=fő célközönség 30 év alattiak) szóló rádiócsatorna, a negyvenesek viszont szinte telepakolhatták az autórádióik programhelyeit nekik szólókkal. Ezt persze teljesen megértem, hiszen nem a tizen- és huszonévesek jelentik a fizetőképes keresletet.