RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #90451  Szerző: djlacee
 
Miért lett kevesebb az utas?
 #90450  Szerző: mlaszlo
 
Harminc BKV-busz vonalán vezették be az első ajtós felszállási rendszert

annyit közöltek, hogy a régebb óta így üzemelő járatokon az utasszám csökkenését figyelték meg, de a pótdíjazásból befolyt összeg is megtizedelődött. A kevesebb utas és kiszabott büntetés azonban közvetve a bevétel csökkenéséhez vezet.

Mire is jó akkor ez az első ajtózás, ha a végeredmény bevétel csökkenés úgy, hogy csak fizető utasok vannak? :oops:
 #90420  Szerző: mlaszlo
 
LuciFerko írta: Nem beszélve arról, hogy időben le tudják-e állíttani a következő szerelvényt.
Erre talán kisebb az esély, szerintem addig a következő vonat nem kap zöldet az állomáson, míg legalább az előző vonat be nem ért a következő megállóba.
 #90419  Szerző: LuciFerko
 
mlaszlo írta:
admin írta: Semmilyen. Az ablakokon sztem nem tudsz kijutni, mert annyi hely nincs + kb 1,5 méterrel vagy a sínek felett.
A kocsi elején-hátulján vannak zárt ajtók, de mire azt egyenként kinyitná a metróvezető, már megmurdelt mindenki.

Talán az első és az utolsó kocsiban többek kicsivel a túlélési esélyeid a 0-nál.
Ha ki is jutsz, akkor is segítség nélkül onnan kimenekülni nem egyszerű. Ha nincs feszültségmentesítve a pálya, akkor ha rossz helyre lépsz áramütés érhet, a két sínszál között meg ahogy a Kontroll c. filmben is látható volt, keresztbe mindenféle vasak vannak. Sötétben menekülve szerintem ha ki is jut valaki, a pánikban egymást taposnák az emberek.
Nem beszélve arról, hogy időben le tudják-e állíttani a következő szerelvényt.
 #90418  Szerző: mlaszlo
 
admin írta: Semmilyen. Az ablakokon sztem nem tudsz kijutni, mert annyi hely nincs + kb 1,5 méterrel vagy a sínek felett.
A kocsi elején-hátulján vannak zárt ajtók, de mire azt egyenként kinyitná a metróvezető, már megmurdelt mindenki.

Talán az első és az utolsó kocsiban többek kicsivel a túlélési esélyeid a 0-nál.
Ha ki is jutsz, akkor is segítség nélkül onnan kimenekülni nem egyszerű. Ha nincs feszültségmentesítve a pálya, akkor ha rossz helyre lépsz áramütés érhet, a két sínszál között meg ahogy a Kontroll c. filmben is látható volt, keresztbe mindenféle vasak vannak. Sötétben menekülve szerintem ha ki is jut valaki, a pánikban egymást taposnák az emberek.

Na most csináltuk egy kis kedvet a metrón való utazáshoz :)
 #90416  Szerző: mlaszlo
 
admin írta: Azért egy égő buszból vagy villamosból könnyebb kimenekülni, mint egy égő metrókocsiból 2 állomás között, koromsötétben, a földfelszín alatt.
Ebben igazad van.
 #90415  Szerző: markfelt
 
LuciFerko írta:Amúgy a szerelvény és az alagút fala közt mekkora a távolság? Teszem azt ha tényleg kigyullad a metró 2 állomás között, akkor milyen menekülési lehetőségek vannak?
Semmilyen. Az ablakokon sztem nem tudsz kijutni, mert annyi hely nincs + kb 1,5 méterrel vagy a sínek felett.
A kocsi elején-hátulján vannak zárt ajtók, de mire azt egyenként kinyitná a metróvezető, már megmurdelt mindenki.

Talán az első és az utolsó kocsiban többek kicsivel a túlélési esélyeid a 0-nál.
 #90411  Szerző: LuciFerko
 
Amúgy a szerelvény és az alagút fala közt mekkora a távolság? Teszem azt ha tényleg kigyullad a metró 2 állomás között, akkor milyen menekülési lehetőségek vannak?
 #90410  Szerző: markfelt
 
mlaszlo írta:
LuciFerko írta:Nincs már túlparázva a dolog?
Szerintem nincs, annyira el van hanyagolva a 3-as metró, hogy tényleg csoda, hogy eddig nem történt nagyobb baj, az egyre többszöri leállás is erre utal. Valamint amikor begurul az állomásra egy olyan szerelvény, amin már több a rozsda, mint a festék, akkor arra nem száll fel már nyugodt szívvel az ember. Menet közben is úgy dobálnak a kocsik, hogy azt várja az ember, mikor ugrik le a pályáról.
Bár a felszíni közlekedésnél sem jobb a helyzet.
Azért egy égő buszból vagy villamosból könnyebb kimenekülni, mint egy égő metrókocsiból 2 állomás között, koromsötétben, a földfelszín alatt.
 #90404  Szerző: mlaszlo
 
LuciFerko írta:Nincs már túlparázva a dolog?
Szerintem nincs, annyira el van hanyagolva a 3-as metró, hogy tényleg csoda, hogy eddig nem történt nagyobb baj, az egyre többszöri leállás is erre utal. Valamint amikor begurul az állomásra egy olyan szerelvény, amin már több a rozsda, mint a festék, akkor arra nem száll fel már nyugodt szívvel az ember. Menet közben is úgy dobálnak a kocsik, hogy azt várja az ember, mikor ugrik le a pályáról.
Bár a felszíni közlekedésnél sem jobb a helyzet.
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 219