Gr3g0ry írta:Belegondoltam és gyökeresen másként látom. Először is az, hogy a hallgató a változatosságot igényelné: bullshit. A hallgató ha megkérdezik, akkor elmondja hogy ő a változatosságot igényli, aztán pedig rendre azt a csatornát, állomást favorizálja, ahol lejátsszák neki azt a száz dalt, amit ismer és szeret. Nem kell neki se változatosság, se a trendtől, egyetemes kultúrától eltérő, ismeretlen, kiszámíthatatlan. Az egyediség pedig nem abból fakad, hogy mást csinálsz mint a többiek, hanem hogy ugyanazt (amit a többség mindenhol keres és szeret) máshogy csinálod - máshogy tálalod, jobban kiszolgálod a hallgatóidat azzal amit ők szeretnek, jobban kitöltöd az idejüket, kevésbé idegesíted őket, nem okozol sűrűn meglepetést és csalódást, jó az arculatod, szerethető vagy, tud veled azonosulni az aki téged hallgat, hihetően, hitelesen nyomod - te vagy a hallgató mindig kéznél lévő szórakozási formája - "éjjel-nappal"!
Ebben igazad van, de azért gondolj bele ha lenne egy konkurenciád akkor egy kicsi egyediséget kellene adnod ahhoz hogy több hallgatót tudjál fogadni(hiszen a hallgatók ezt érdékelik).Ha követnéd a többiek "trendjét" az nem mindig vezet jóra,de ha ragaszkodsz hozzá akkor azt jól is kell teljesíteni.

ezt pedig mondjuk az "aktuális időjáráshoz igazított zenei szerkesztéssel" nem tudod biztosítani...
